4 Mart 2012 Pazar

Ters konuşmalar....

Evet bugün ebeveynlerin ters cümleleri hakkında konuşacağız.Mesela bir yere gidiceksiniz diyolarki:Daha çok küçüksün kızım biraz büyü öyle gidersin.Ben küçüğüm bu kavramı öğreniyorum.Sonrcıma evde oturuyosunuz bir işi yapamıyorsunuz annenize:Anne bana yardım edermisin bunu yapamadım daa.Anneniz:Kocaman kız oldun kızım kendi işini kendin yap.Artık ben büyük kızım bu kez bu kavramı öğreniyorum.Sonra bugün twitter dan bir örnekle söyleyeyim evinize misafir gelmiş 1, 2 saat önceki vıdı vıdı konuşmalarınızdan eser yok uslu uslu oturuyorsunuz -ki bu tam annelerimizin istediği şey-diyo kızım dilini mi yuttun konuşsanaaa.Tam konuşmaya başlıyorum ki onlar konuşmaya başlamışlar bana da konuş dendiği için ben de konuşmaya başlıyorum.Annem bana:Üff kızım başımızı şişirdin bi susar mısın yaa??Bu kez aklım büyüdün,küçüksün,konuş,konuşma kavramlarıyla allak bullak oluyor.Sonra anneme soruyorum anne bu papatya mı?Annem de ah benim akılsız kızım o neye benziyo sence?Hımm demekki ben akılsızım.Sonra koşa koşa annemin yanına gidip anne bak bunun içine bunu katınca bu oluşuyor!!!!Aferin benim kızıma ne kadar akıllıymış.Aa ben akıllıyım.Ama yine beynimiz büyüdün,küçüksün,konuş,konuşma,aklsızım ve akıllıyım kavramlarıyla allak bullak oluyor.Neyse yillar ilerliyor bakalım o zaman ebeveynler değişti mi??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder