2 Şubat 2012 Perşembe

Matematik..

Galiba sadece ben matematik seviyorum..Ve her zaman çocukların neden matematik sevmediğini düşünürüm.Bi de Einstein ı seviyolar siz hele bi matematik sevin sonra sıra Einstein a da gelir.Bazı tipler vardır 80 çarpı 90 ı bilemedim diye ağlarlar.Siz hiç kolay yöntem diye bişey duymadınız mı?8 kere 9 =72 iki sıfır ekle 7200.Bunun nesi zor?Tabii matematik dersi yüzünden üç gün uyunuyosa (tabi buna inanmıyorum)matematiği sevmeye bilirsiniz..Ama ben sizin matematiği sevmenizi istiyorum.Çünkü hayat matematiktir.Toplama bir kişinin dünyaya gelmesidir.Çıkarma bir kişinin ölmesidir.Çarpma kalbin bir kişi için çarpmasıdır kısaca aşktır.Bölme ise 2 kişinin birbirlerinden ayrılmasıdır.Şimdi hayatın gerçekten matematik olduğunu anlamışsınızdır.Resimdeki gibi 3 ay tatilinizin 3 gününü uyuyarak geçirecekseniz matematik de sizi sevmiyor.3 ayın 3 gününde ben 70 tane kitap bitiririm..Hadi size matematikli günler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder